Viktminska eller komiform med LCHF under 2014!
NYÅRSLÖFTE på gång?
Häng med på Monique’s unika och mycket populära LCHF forumskurs! Ett nytt år, nya mål och en ny kropp!
Du som går LCHF kursen med forum får Moniques populära bok LCHF PÅ RIKTIGT på köpet, personligen signerad till dig!
Ett nytt år har vi framför oss! Och det är aldrig för sent att komma igång med bra matvanor! Det nya året 2014 är en toppentid för att lägga energi på din hälsa och din kropp! Ditt år!!!
Monique erbjuder en unik LCHF kurs med möjlighet för den som vill att samtidigt köra den populära dieten 5:2! Då Monique redan kört 10 omgångar forumskurs med över 300 deltagare, vet hon att det här konceptet fungerar riktigt bra!
Det som är annorlunda med den här kursen är att du har möjlighet att vara med i ett slutet forum med andra som går kursen. I forumet kan du (om du vill) dela med dig av dina matdagar, i dagboksform, får feedback från andra deltagare och från Monique så gott som dagligen, och ta del av andras tips och recept.
Du kan även skriva öppet i forumet och prata med andra som också går kursen. Monique är självklart personligen med i forumet och peppar och ger tips till just dig!
Ämnen som tas upp förutom din matdagbok är: ketoner, träning, bulletkaffe/fettkaffe, diabetes, platåer, vikt, familjen, strikt ätande, vin/alkohol, 5:2 periodisk fasta, mm.
Hej Monique!
Jag undrar lite om LCHF och amning. Jag har tidigare ätit LCHF men kom ifrån de under graviditeten pga suget.
Bebis har fortfarande inte kommit bf var 22dec, men jag har gått upp 22kg och känner att jag verkligen behöver få bort kg direkt.
Med mina tidigare barn har jag inte kunnat äta kål, lök, mjöl, råa grönsaker, mejeriprodukter.
Alltså vad finns kvar? Hur ska jag få ihop en fungerande kosthållning med LCHF? För bebis ska ju må bra också.